Blog > Komentarze do wpisu
gibraltar i ciesnina gibraltarska

niezbyt udane te fotki, ale pewnie nie trafi mi sie znowu okazja do zrobienia lepszych. pstrykniete z okna samolotu lecacego na wysokosci 12 km

                 

 

plama po lewej stronie zdjecia wynurzajaca sie z okiennej ramy to fragment kontynentu afrykanskiego, a ciemny ksztalt powyzej obudowy silnika samolotu to najbardziej poludniowy kawalek hiszpanii. niebieskawa przestrzen miedzy nimi to ciesnina gibraltarska w calej okazalosci

                 

środa, 23 maja 2018, obroni

Polecane wpisy

  • szetlandy - ostatni rzut oka

    widok z okna hotelu swiezo zbierane malze sa od tysiecy lat jednym z podstawowych dan szetlandzkiej kuchni. nic zatem dziwnego, ze miejscowi k

  • jarlshof

    jarlshof to miejsce on szetlandach w ktorym odkryto slady ciaglego ludzkiego osadnictwa od ok 2500 pne do sredniowiecza. z braku drewna na wyspie ulubionym mate

  • szetlandzkie koniki

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
2018/05/23 19:52:18
No proszę, widzę Cieśninę Gibraltarską z lotu ptaka :) To co innego niż spoglądać na mapę. Dzięki.
-
2018/05/25 01:46:57
MeryP - cala przyjemnosc po mojej stronie, dzieki za komentarze :)